Wróć
Aktywne Postępowania
Zapytanie w sprawie przedstawienia oferty na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z przeprowadzeniem postępowania administracyjnego celem uzyskania pozwolenia na budowę w związku z koniecznością posadowienia kompleksu kontenerów jako zaplecza hangaru w Porcie Lotniczym w Gdańsku

Zapytanie ofertowe nr 02/07/2021

termin
10 sierpnia 2021

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie oferty na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z przeprowadzeniem postępowania administracyjnego celem uzyskania pozwolenia na budowę w związku z koniecznością posadowienia kompleksu kontenerów jako zaplecza hangaru w Porcie Lotniczym w Gdańsku.

Informujemy, że:
• zapytanie ofertowe nie jest zaproszeniem do składania ofert w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579), w związku z powyższym zastrzegamy sobie prawo swobodnego wyboru złożonej oferty;
• postępowanie w przedmiocie wyboru oferty może zostać zakończone w każdej chwili do dnia podpisania umowy bez podawania przyczyny, bez dokonania wyboru Wykonawcy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do LS Technics Sp. z o.o.;
• przekazanie jakichkolwiek własnych danych osobowych stanowi zgodę na ich przetwarzanie przez LS Technics Sp. z o.o. na potrzeby niniejszego postępowania.

LS Technics Sp. z o.o.
ul. J. Gordona Bennetta 2B, 02-159 Warszawa 
wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000152229, kapitał zakładowy 15 813 840,00 zł 
NIP 6451002139
tel./fax: (0 32) 284-50-85, 
e-mail: office@lst.aero

1. Przedmiot zapytania ofertowego:
LS Technics Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie oferty na wykonanie pełnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami Prawa Budowlanego wraz z przeprowadzeniem postępowania administracyjnego celem uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę w związku z koniecznością posadowienia kompleksu 22 kontenerów zaplecza socjalno - biurowego hangaru lotniczego posadowionego w Porcie Lotniczym Gdańsku według poniższych wytycznych:
- 22 ocieplone kontenery o standardowych wymiarach ok. 2,5m x 6m , wysokość 2,8m. Dopuszczamy również inne wymiary kontenerów pod warunkiem, iż będą spełniały tożsame funkcjonalności. Układ funkcjonalny zespołu kontenerów w następującym: 3 biura,2 sala konferencyjna,1 suszarnia, 1 magazyn,10 szatnie, 5 korytarz. Schemat rozkładu kontenerów przedstawia załącznik do przedmiotowego zapytania ofertowego.
- 2 łączniki o długości ok 2m łączące istniejący budynek z zapleczem kontenerowym -  ocieplone szer. wew. min. 2m
- Ogrzewanie za pomocą grzejników , z możliwością montażu i podłączenia klimatyzatorów
- Oświetlenie LED
- Drzwi wewnętrzne 90
- Drzwi oznaczone jako 120, wykonane jako aluminiowe z przeszkleniem od połowy drzwi w górę – 3szt
- Układ gniazd 230V standardowo do finalnego potwierdzenia przy realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany i rozszerzenia zakresu projektowania jeśli w trakcie wizji lokalnej lub na innym etapie postępowania pojawią się okoliczności uzasadniające taką zmianę. Zamawiający na kanwie innego postępowania prowadzi już rozmowy z potencjalnym dostawcą kontenerów, z którym wymagana będzie współpraca w pełnym zakresie celem stworzenia optymalnego rozwiązania funkcjonalnego zgodnego z przepisami prawa budowlanego.

Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone po przeprowadzeniu wizji lokalnej miejsca posadowienia kontenerów. Wizje lokalne można odbywać w dniach 2 i 3.08 po uprzednim umówieniu się z p. Łukaszem Calińskim, e-mail: l.calinski@lst.aero, tel. 538 622 173.

Prosimy o uwzględnienie w ofercie:
• portfolio - doświadczenie w przedmiocie zamówienia (poświadczone referencjami), 
• zaświadczenia Oferenta w zakresie jego zdolności do wykonania przedmiotu umowy, posiadanych zgód korporacyjnych, posiadania uprawnień do wykonania przedmiotu umowy, itp. jeśli występują,
• oryginał lub potwierdzony notarialnie odpis pełnomocnictwa w przypadku, gdy oferta składana jest przez pełnomocnika,
• dokumenty rejestrowe Oferenta,
• formularz odpowiedzi na zapytanie ofertowe,
• projekt umowy o współpracy
• deklaracji przeprowadzenia postępowania administracyjnego w celu uzyskania prawomocnej decyzji Pozwolenie na Budowę
• termin wykonania usługi

2. Miejsce, termin i sposób złożenia odpowiedzi na zapytanie ofertowe: 
Oferty należy przesłać na adres e-mail: purchasing@lst.aero, w terminie do 10 sierpnia 2021 r. do godz. 13:00

3. Kontakt w sprawie zapytania ofertowego:
Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego w zakresie spraw technicznych udziela Piotr Włodarczyk, e-mail: p.wlodarczyk@lst.aero

4. Sposób przygotowania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: 
Sposób przygotowania odpowiedzi na zapytanie ofertowe określa załącznik do niniejszego zapytania ofertowego – Formularz odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

Pliki
  • Schemat rozmieszczenia kompleksu kontenerów
  • Klauzula informacyjna w przedmiocie danych osobowych
  • Formularz odpowiedzi na zapytanie ofertowe
  • Oświadczenie wykonawcy - poufność
  • Oświadczenie wykonawcy - dane osobowe
WYŚLIJ OFERTĘ